Akciókkal, kedvezményekkel és zenés programokkal mutatkozott be az I. Főszezon belföldi turisztikai kiállítás és szállásbörze az elmúlt hétvégén. A Westend Bevásárlóközpont tetőkertjében megnyílt új belföldi turisztikai kiállítás szinte 3 napja alett a teljes hazai kínálatot meg lehetett ismerni.
A kiállítás jó volt, többször is hansúlyozták, hogy a kiállítással azt szeretnék elérni, hogy a hazai lakosság minél több szabadidőt töltsön el belföldön, nem titkolva azt a célt, hogy az utazásra, nyaralásra szánt jövedelemnek minél nagyobb részét költsék el itthon és ne külföldön.
Ehhez, talán az egyik legmegfelelőbb marketingeszköz volt a kiállítás. A szeptemberi időpont szokatlan, de így összhangban van azzal hogy a szokásos Utazási Kiállítás melett az év másik felében is legyen egy "kisebb" utazási kiállítás ami döntően Magyarország értékeitre hívja fel a figyelmet.
"Mivel éppen az a célunk, hogy a szezont meghosszabbítsuk, sőt, egész évre kiterjesszük a belföldi turizmusban, bízunk benne, hogy a látogatók, érdeklődők szívesen fogadják az új utazási kiállítást" - hansúlyozták a szervezők.